Aitame luua äratuntava logo ja stilistika teie ettevõttele, teenusele, brändile või tootele.
Pakume abi nii ettevõtte nime välja töötamisel kui ka nimele ja teenusele või tootele vastava logo ja äratuntava stiili loomisel ning aitame määratleda, disainida ja toota stilistika erinevaid kasutusvõimalusi.
Meie töö algab alati kliendi eesmärkide ja vajaduste põhjalikust kaardistamisest ning taustauuringust kohalikul ja rahvusvahelisel turul, et olla kindlad, et loodav identiteet või bränd on ainulaadne, kuid samal ajal võtaks arvesse ja annaks edasi ettevõtte, toote või teenuse eripära.
KÜSI PAKKUMISTKui ettevõte/toode/teenus on veel nii uus, et tal ei ole isegi nime, oleme rõõmuga valmis aitama kliendil see välja mõelda. Lisaks kasutusvaldkonnale võtame nime loomise puhul alati arvesse ka selle kohalikku või rahvusvahelist eripära, originaalsust ja toote või teenuse iseloomu ning sihtgruppi.
Rahvusvahelisele turule sisenev bränd peaks kõlama keeleüleselt hästi ning ei tohiks üheski keeles tekitada ebasobivat assotsiatsiooni. Varasemalt on olnud kombeks lisaks nimele luua ettevõttele ka juhtlause e. slogan. Tänapäeval loobutakse sellest järjest enam ning kasutatakse pigem sihtrühma- ja vajaduse põhist pöördumist, mis kõnetab iga segmenti eraldi vastavalt olukorrale.
Kui ettevõttel on nimi olemas, peaks selle ka visuaalselt ära märkima. Pakume nii täiesti uute logode loomist kui ka olemasolevate uuendust.
Olemasoleva logo uuenduse puhul säilitame vajadusel kas tunnetuslikult või konkreetsemalt seose eelneva visuaaliga, nt värvid, elemendid, kirjatüübi vms.
Uue logo loomisel võib klient anda meile täiesti vabad käid või anda ette juhised värvide, elementide ja stiili osas.
Lisaks ettevõtte märgi välja töötamisele pakume ka brändingut ehk aitame kujundada ettevõtte poolt pakutavatele toodetele äratuntava stilistika.
KÜSI PAKKUMISTKorporatiivne identiteet koosneb elementidest, mille tuumiku moodustab ettevõtte logo. Lisaks logole tuleb aga määrata ettevõtte üldine nägu logoelementide, kirjatüüpide, värvide jne abil ning paika panna elementide kasutamine erinevatel kandjatel alates kodulehest ja visiitkaartidest lõpetades autode ja firmakingitustega.
Juhised logo ja visuaalsete elementide kasutamiseks annab CVI ehk ettevõtte logoraamat, mis võib sisaldada lihtsalt logo üldkuju, värve, kaitseala ning selle kasutamist erinevatel taustadel, kuid võib olla ka oluliselt mahukam ja näidata ära ka näiteks messiboksid, pakendid, digimaterjalid, printmaterjalide üldkujundused jpm.
KÜSI PAKKUMIST