Meie koostöö MeediaAbiga algas umbes 4-5 aastat tagasi, kui kasutasin nende abi perioodiliste turunduslepingute auditi läbiviimisel. Audit puudutas meie ettevõtte andmete esitlemist erinevates infotelefonides, telefoniraamatutes, veebiotsingutes jms. Saadud põhjalik ülevaade koos selgituste, põhjenduste ja erinevate uuringute tulemustega oli meile abiks uute lepingute sõlmimisel mitme aasta vältel. Kuna aga olukord selles valdkonnas muutub kiiresti, siis tekkis mõni aeg tagasi taas tunne, et vajan uut konsultatsiooni. Taaskord tehti põhjalik analüüs olemasolevatest lepingutest ning nüüd otsustasin juba täisteenuse kasuks. Alates möödunud aasta lõpust haldab kõiki meie perioodilisi turunduslepinguid MeediaAbi.
Lisaks saime MeediaAbi´lt põhjalikud konsultatsioonid Facebooki ja Google teemal, samuti osutab MeediaAbi meile teenust nimega Google Adwords.
Peamise eelisena koostöös MeediaAbiga näen enda kui turundusjuhi olulist ajavõitu ja kindlust, et oleme esindatud oma kontaktandmetega vajalikes keskkondades optimaalses mahus ehk siis kulutused selles valdkonnas on nii väikesed kui võimalik ja nii suured kui vajalik. Kindlasti soovitan MeediaAbiteenuseid väiksematele ettevõtele, kus ei ole palgal eraldi inimest, kes tegeleks reklaami ja meedialepingutega, või kus seda teeb ettevõtte juht ise.
Alustada võikski meediaauditist, et tekiks pilt, kas ettevõtte reklaamile kulutatavad vahendid on ikka kõige otstarbekamalt kasutatud. Auditi tulemus aitab kindlamalt suhelda ka reklaamimüügi agentidega, kes reeglina küsivad kõik ennast audientsile, kulutavad sinu väärtuslikku tööaega ja kiidavad väga oskuslikult enda kanalit kui seda kõige-kõige-kõige paremat.