Ettevõttest
18 aastat – on seda vähe või palju? Täpselt parasjagu selleks, et osata hinnata nii aastatega lähedaseks saanud kliendisuhteid kui ka oma meeskonda.
Soovime astuda sammu oma klientidele veel lähemale, pakkudes alati rohkem kui meilt tegelikult oodatakse. Oskus istuda mõlemal pool lauda, nii kliendi rollis kui teenusepakkujana, loob usaldussuhte pikkadeks aastateks ja ühtsed eesmärgid on protsessi oluline osa.
Olenevalt kliendi vajadusest, eripärast ja võimalustest, koostame aastaeelarve, meediaplaanid ja tegevuskava, mida järgides saab koostöös ühtseid eesmärke püstitada, tulemusi analüüsida ja õnnestunud kampaaniate üle rõõmu tunda. Eriline nauding on juhtida projekte nullist mõeldes välja brändile nime, logo stilistika, kodulehe, lansseerimisplaani, kampaaniad jne.
Novot, oleme rõõmuga teie usaldusväärne koostööpartner pikkadeks aastateks ning viime ellu kõik teie turundusalased ootused!